en
si

Kako deluje?

Podjetje »ServersHill« z veseljem sporoča, da lahko organizacijo dela z strankami predstavi v kateri koli priročni obliki za vas.
Če ste nova stranka in morate rešiti kakršno koli težavo s strojno ali programsko opremo strežnika, za hitrejšo rešitev vam priporočamo, da pošljete sporočilo na info@servershill.com ali izpolnite obrazec za brezplačno posvetovanje. Naši strokovnjaki bodo samodejno obveščeni o pojavu nove zahteve in ta bo takoj prešla v obdelavo. Po obdelavi vam bodo predloženi možnosti za rešitev težave ob upoštevanju maksimalnega prihranka časa in stroškov. Na primer: če je težava enkratna in bo za reševanje potrebovala eno uro našega tehničnega oddelka, vam bomo nato zaračunali 1 uro. Po prejemu plačila in dostopa do vašega strežnika bodo naši strokovnjaki takoj začeli z delom. Ko bo delo končano, boste prejeli e-pošto s poročilom. Če potrdite, da je težava odpravljena, bodo v primeru enkratne operacije dostopni podatki do vašega strežnika takoj izbrisani.
Če ste nova stranka in je vaša težava NUJNA, lahko takoj začnemo jo odpravljati, ne da bi čakali na plačilo. Reševanje finančnih vprašanj je vedno mogoče preložiti v prid čim hitrejšega reševanja tehničnih težav.
Če želite stalno prejemati naše storitve, vključno s spremljanjem vaših sistemov, organiziranjem samodejnega varnostnega kopiranja podatkov in izvajanjem potrebnega rutinskega vzdrževanja, je najboljša rešitev izbira načrta storitev na podlagi mesečne pogodbe. V tem primeru ne bomo izgubljali časa za razpravo o podrobnostih in po potrebi bomo takoj odpravili težavo. V primeru dolgoročnega sodelovanja bomo morali hraniti podatke za administrativni dostop do vaših virov. Vendar bodo ostali v razdrobljeni obliki. Kot najpreprostejši primer: identifikator vira in njegov IP naslov shranimo v elektronski obliki v varno shrambo. In v papirni različici - identifikator vira, prijava in geslo za dostop. V tem primeru je vsak od teh delov neuporaben sam po sebi. Za dostop do vira bo moral napadalec vdreti v našo varno shrambo, pa tudi dobiti dostop do dokumentov v naši pisarni. V praksi to ni mogoče.
Z rednimi strankami lahko sklenemo dolgoročne pogodbe o sodelovanju. To je najboljši način za izogibanje kakršnim koli spornim vprašanjem in nadaljnjo dodatno ureditev morebitnih dejanj na zahtevo stranke. Tipično različico pogodbe si lahko ogledate tukaj.
Več informacij o obstoječih servisnih načrtih najdete tukaj.
Če čutite potrebo po strokovni storitvi vašega strežnika, vendar niste prepričani o pravilni izbiri načrta storitve, nam pišite na info@servershill.com ali izpolnite obrazec za brezplačno posvetovanje. Z veseljem vam bomo pomagali!